Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

به دست آوردن زمان گذشته شده

بنا به درخواست یکی از کاربران در انجمن این کد رو قرار میدم. این کد رو به سه زبون برنامه نویسی ای Java , JavaScript و PHP براتون آماده کردم.

شما با استفاده از این کد می تونین زمان گذشته از یک time را مشخص کنید. توجه کنید که در زبان PHP به جای میلی ثانیه از ثانیه استفاده میشه اما در دو بزون جاوا و جاوا اسکریپت عدد ورودی می بایست بر اساس میلی ثانیه (هر ثانیه 1000 میلی ثانیه است) باشد.

در زبان جاوا ورودی می بایست از نوع long باشد. می توانید آن عدد را در زبان سه زبان از این طریق به دست بیاوردید:

در زبان جاوا , در زبان جاوا اسکریپت , در زبان php

در سه مثال بالا نتیجه همواره عبارت "هم اکنون" خواهد بود.

با تشکر

  • Java
  • JavaScript
  • PHP
package read.time;

import java.util.Date;

public class TimeReader {
    private long time;

    public long getTime() {
        return time;
    }

    public void setTime(long time) {
        this.time = time;
    }
    
    public TimeReader(long time){
        setTime(time);
    }
    
    private int floor(double t){
        return (int) Math.floor(t);
    }
    
    public String when(){
        Date d = new Date();
        long now = d.getTime(),
             q = now - time;
        int sec = floor(q / 1000),
                min = floor(sec / 60),
                h = floor(min / 60),
                day = floor(h / 24),
                month = floor(day / 30),
                year = floor(month / 12);
        if(year>0)
            return year + "سال قبل";
        if(month>0)
            return month + " ماه قبل";
        if(day>0)
            return day + " روز قبل";
        if(h>0)
            return h + " ساعت قبل";
        if(min>0)
            return min + " دقیقه پیش";
        if(sec>0)
            return sec + " ثانیه پیش";
        return "هم اکنون";
    }
}

تمامی حقوق این کد ها مربوط به محمد باهوش می باشد.
سلام.شما تو رزبلاگ کدوم قسمت رو زدید که تو مطالب وبژا اعضاتون فرم ثبت نام سریع تو اول مطلب میاد نه ادامه مطلب؟؟؟
من میزنم تو ادامه مطلب میاد چیکار کنم!!
پاسخ : سلام
در انجمن بیان کنید.
با تشکر
شما با اسم محمد باهوش برای من کامنت گذاشتی و فوش دادی؟
پاسخ : من محمد باهوش هستم ولی فحش ها کار من نبوده.
توی پست مربوط توضیحاتشو دادم ...
بابت این موضوع شرمنده ام ...
با تشکر
کاش یکم یه کسی یه جایی بهتون ادب رو یاد میداد خیلی حرفاتون رکیک و بی ادبانه بود مگه خودت ناموس نداری که اومدی به یه دختر اینطوری میگی؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا ک
پاسخ : شرمنده ...
اگر پست مربوطه رو بخونین متوجه مطلب میشین ...
شرمنده واقعا ...
با تشکر
var objCommentTranslate = {n:"name", v:"verb"}
شکلک
پاسخ : what?
thanks
خیلی ممنون عالی بود
راستشو بگو کلاس(B) بود یا کلاس(A) ?
پاسخ : کلاس چی بود؟
راستشو بگو کلاس(n) بود یا کلاس(v) ؟ شکلک
پاسخ : منظورت چیه کلاس n بود یا v ؟
با تشکر
خوشمان آمد... شکلک
این سه هفته دانشگاه بودم
مرسی محمد،این کد رو من درخواست داده بودم توی انجمن...واسم سوال شده بود حالا چطوری لینک انجمن رو پیدا کنم!!
ممنون
منتهی من نمیدونم کجا باید تاریخ رو وارد کنم که از اون زمان تا حال رو تعداد روزهاش رو مشخص کنه
پاسخ : اسماعیل : خب برید توی لیست تاپیکهاتون...از ونجا ادرس تاپیک مورد نظر رو پیدا کنید...
برای قرار دادن تاریخ هم تاپیک بزنید تا کمک کنن...
با تشکر
سلام
محمد این زیاد جاوا که تحت وب نیست
هست؟
همون جاوا تلفن همراه هست؟
پاسخ : جاوا رو همه جا میشه استفاده کرد. از سرور های بانک ها بگیر بیا تا آندروید و ...
حتی نرم افزار برای PC هم میشه ساخت ...
این فقط یک کلاس بود.
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 3
بازدید امروز : 3,887
بازدید دیروز : 922
گوگل امروز : 39
گوگل دیروز : 24
بازدید هفته : 13,786
بازدید ماه : 31,053
بازدید سال : 193,283
بازدید کلی : 14,193,620