Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

قالب زیبا برای رزبلاگ - امکانات فوق العاده

قالب زیبا برای رزبلاگ

امکانات برتر این قالب:

  • سازگاری خوب با اینترنت اکسپلورر
  • ساده و کم حجم
  • هیچ تصویر خارجی در استایل قالب به کار نرفته و تمام تصاویر موضود در استایل با استفاده از data:image طراحی شده.
  • در تصاویر مخصوص پست همانطور که در تصویر می بینید کمی بالای آن سفید است ولی با بردن ماوس روی آن به صورت زیبا سفیدی آن به بالا می رود.
  • تبلیغات در بالای قالب وجود دارد
  • منوی بالا بسیار زیبا طراحی شده.
  • از تول تایپ در قالب استفاده شده (تول تایپ همان متنی است که شما وقتی ماوس خود را روی یک لینک نگه می دارید توضیحاتی نشان داده میشود که با استفاده از این قالب این توضیحات به صورت سریع و زیبا به نمایش در می آید.
  • دکمه ای برای هر پست وجود دارد که با زدن آن اطلاعات آن پست به نمایش در می آید.
  • تعداد حروف کد های هر پست در قسمت اطلاعات آن پست نمایش داده می شود.

برای دانلود قالب اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود خرابه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام من مدیر سایت modernrt هستم مرا لینک کن
www.modernrt.rozblog.comشکلک
salam
kash veblago bara moshahede mizashtinشکلک
دمت گرم بابا خیلی قالب قشنگیهشکلکشکلکشکلکشکلک
سلام دوست عزیز.......خدا وکیلی هرچی از سایت خوبت بگم کم گفتم.باور کن من خیلی خیلی مشکل پسندم ولی واقعا با سایتت حال کردم...دمت گرم با این قالب های زیبا.....من از قالب سایت خودت خوشم اومده...ممکنه کد همین قالب رو به من بدی؟ممنون میشم...راستی اگه ممکنه جواب رو با یه اس به *********** بفرست...البته این یک خواهشه
ممنون میشم اگه این لطف رو در حقم بکنی...

شماره توسط مدیر حذف شد.

شکلک
پاسخ : ورژن سه به زودی به دستتون میرسه.
بهتره به کسی شمارتونو ندین.

اره درست شد دستتون درد نکنه
سلام من دانلود کردم این این تصویر میاد لطفا ببینید
من منتظر پاسختون توی همینجا هستم چون من قالب برای وبلاگ جدیدم میخوام خواستم اینو دان کنم که این اخطار رو داد منتظر جوابتون توی همین نظرات هستم با تشکر
اینم عکس
http://upskin.ir/uploads/1339288808.jpg
پاسخ : کلمه .html رو آخر آدرسی که دادین بردارین احتمالا درست میشه.
اگه نشد شاید مشکل از مرورگرتونه که احتمالا برین داخل قسمتی که فایل های دانلود شده ثبت میشه از اونجا با نرم افزار zip بیارین بالا دیگه میاد بالا
اگه بازم نشد حتما مشکل از همین نرم افزار zip هست که مشکل داره هر چند که این مشکل کم پیش میاد.

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 8
بازدید امروز : 1,316
بازدید دیروز : 4,064
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 41
بازدید هفته : 1,316
بازدید ماه : 32,546
بازدید سال : 194,776
بازدید کلی : 14,195,113