Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد منوی زیبا و با امکانات زیبا

کد منوی CSS
شما حتما این منو رو می بینید که بر اساس css3 ساخته شده و بسیار زیباست.

این منو ممکنه در اینترنت اکسپلورر به خوبیه بقیه مرورگر ها عمل نکنه چون در اینترنت اکسپلورر css3 پشتیبانی خوبی نداره.

خیلی قشنگه مرسی
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
سلام، آقا من دارم در سایتم از کد شما استفاده می کنم، اما مشکلی هست، اونم اینه که لینک های منو از زیر تیتر بلوک سایتم رد میشه، به کدنویس قالبم گفتم، اینشو گفتم که در کد منو میزانی هست که باید عوض بشه و به طراح منو باید بگید که اون میزانُ زیاد کنه تا کد از روی تیتر بلوکم رد بشه، می تونید در سایتم منو رو ببینید، شاخه اول از زیر تیتر رد می شه، آیا می تونید درستش کنید؟
http://mahfeladabi.com/
دستتون دردنکنه فوق العاده بودن
با تشکر از شما به خاطر مطلب خوبتون...خیلی دنبال این نوع منو گشتمشکلک
پس کدش کو داداش؟

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 4
بازدید امروز : 3,735
بازدید دیروز : 922
گوگل امروز : 38
گوگل دیروز : 24
بازدید هفته : 13,634
بازدید ماه : 30,901
بازدید سال : 193,131
بازدید کلی : 14,193,468