Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد اسلایدر متنی

این اسلایدر با استفاده از جی کوئری ساخته شده و در زیبایی کم نظیر است.

حتما می دانید که جیکوئری فایلی دارد که با اون این فناوری کار می کند و در خیلی از قالب ها به کار برده شده است. ادر این کد نیز یک فایل جی کوئری قرار دارد که در صورت موجود بودن در قالب وب خود، بهتر است که آن را پاک کنید.

 

ابزار ساخت کد اسلایدر

 

سلام ممنونم مطلب فوق العاده ای با تشکر
سلام.
ممنون از ابزار هاتون.
اندازه این کد رو چگونه تغییر بدم.برای بلوک راست یا چپ میخوام.
پاسخ : اسماعیل : از داخل فایل زیر:
http://rozup.ir/up/moisrex/slide/skin.css
با تشکر
راست میگه اندازه طول و عرض کادر مستطیلیش رو چجوری باید تغییر داد محمد ؟
پاسخ : اسماعیل : باید کد رو بدید یکی براتون ویرایش کنه...ما کد پیشفرض رو قرار میدیم...
با تشکر
محمد جان امید وارم این نظر رو تایید نکنی
اینو از css بردار زایه شده gdl.rpzblog.com
دیگه هم از بقیه کپی نکن
پاسخ : اولا من نگفتم این اسلایدر رو خودم ساختم.
درضمن اون سایت gdl هم که میگید از جای دیگه ای برداشته خودش درست نکرده.
دوما ابزارش رو خودم ساختم نه کدش رو ...
خیلی از کدهای دیگه هم همینطور هست.
البته این پستا خیلی قدیمی هستن خیلی وقته دیگه حتی چنین چیز هایی رو هم استفاده نمی کنم.

درضمن من کسی نیستم که لا پوشونی کنم.
اون کد هم اگر از اونجا برداشته بودم اون موقع پس بذار همون جا باشه.
با تشکر
سلام ................. این کدتون بهم ریخته لطفا اصلاحش کنید
پاسخ : نه کد سالمه
فقط دو تا عکسی که بالا و پایین می بره اسلایدر رو از سرور خراب شده ...
اگه میشد سایزش رو هم تغییر داد خوب میشد.یعنی سایزش جلو دست بود نه توی کدهاش.شکلکشکلکشکلکشکلک

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 8
بازدید امروز : 376
بازدید دیروز : 4,064
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 41
بازدید هفته : 376
بازدید ماه : 31,606
بازدید سال : 193,836
بازدید کلی : 14,194,173