Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد منوی تب دار ( tab )

داخل خیلی از سایت های معروف و بزرگ منو های جالبی میذارن که خیلی جالب هستن و اطلاعات رو دسته بندی می کنن. شما هم می تونید با این ابزار یکی از این منو ها رو بسازید. فقط کافیه امتحان کنید تا همیشه ازش استفاده کنید.

حتی می تونید مطلبتون رو که می خواید داخل یه پست قرار بدید با استفاده از این ابزار دسته بندی کنید و ارسال کنید. اگر هم می خواید همین کار رو انجام بدید بهتره کد هایی رو که گفته شده در قسمت head قرار بدید. حتما قرار بدید و در قسمت ارسال پست در وبتون فقط کد دومی رو قرار بدین. (البته اگه هر دو کد رو در قسمت body یا head بگذارید مشکلی ایجاد نمی کنه ولی برای سئو خوب نیست.

این کد با استفاده از جی کوئری - jQuery - ساخته شده است که حجم کمی هم داره. (البته اگه فایل جی کوئری رو به حساب نیارید.)

فایل جی کوئری از خود سایت jquery گرفته شده که منبع اصلی می باشد.



عالی بود ممنون خداخیرتون بده
سلام ، میشه رنگ قالب تب هارو تغیر داد ؟
مثلا : رنگ تب ها ، مشکی یا طوسی باشه ،
رنگ نوشته ها سفید ؟
پاسخ : بله میشه داخل کدها و فایل ها بگردید رنگ ها رو پیدا کنید و جایگزین کنید.
سلام چه طوری اندازه اش رو تغییر بدم
پاسخ : بذار تو یه تگ دیگه که اندازه اصلی رو اون داره هم اندازه اون میشه.
مرسی متاسفانه محلش و نمیتونستم دست کاری کنم ولی این کد رو با یه کد دیگه از سایتت که همون کد باکس کلیکی بود تلفیق کردم . چیز قشنگی در اومد.
. اواقعا جا داره تشکر کنم از سایت خوبت
کار من یکی رو راه انداختی. اگر وقت داشتی یه نگاه با پیجم بنداز و یه راهنمایی کوچولو بهم بکن. چون من تازه یک ماه شروع به بلاگ نویسی کردم . میخوام پاین سایت اونجا که صفحات دیگر رو نشون میده مثلا صفحه 1 2 3 4 الی اخر حرفه ای تر باشه نه چیکار کنم؟ تو سایتتم گشتم واسه کد صفحات دیگر ولی چیزی پیدا نکردم . مرسی
http://sheshobesh.rzb.ir
پاسخ : چنین کدی بستگی به قالب داره.
تو نظرات نمی تونم خوب راهنماییتون کنم.
توی انجمن برید قسمت درخواست کد یه تاپیک بزنین دوستان هستن پاسخ میدن ...
سلام داداش من این کد رو استفاده کردم بسیار هم عالی . ولی وقتی میخوام تعداد تب ها رو به شش برسونم دیگه کار نمیکنه . تا 5 تب بسیار عالی و بدون مشکل هستش . دلیل چیه؟ اصلا محتویات تب شش نمایش داده نمیشه . لطفا همینجا بهم پاسخ بدید و نگید در انجمن چون رفتم انجمن اصلا معلوم نیست کی کجاست . مرسی . همینجا منتظر پاسخ هستم . ممنون از سایت بسیار خوبتشکلک
پاسخ : مهم عرض جایی هست که این کد رو داخلش میذاری ...
یه جای بزرگ تر بذار درست میشه.
سلام.من یک اسلایدر هم در قالبم دارم.وقتی این رو میزارم کد هاشون قاتی میشه.یعنی تب ها با انیمیشن اسلایدر جابه جا میشن و دو تصویر اول اسلایدر مثل تب بسته میشن.میشه راهنماییم کنید؟ممنون
پاسخ : یه مشکل جزئی در نام ها هست.
داخل انجمن بگید اگر دیدم براتون درستش می کنم.
آقا من هر کاری کردم نشون نمیده تو سایت.لطفا راهنمایی کنید.
کد اولی رو بهد از هد گذاشتم دومی رو هم دو جا امتحان کردم ، یکبار بالای آخرین ارسال انجمن گذاشتم یکبار هم از قسمت مدیریت منو های سایت گذاشتم هر دوتا جا هیچ کدومشون نشون نداد.فک کنم کد دومی اشکال داره لطفا اصلاحش کنیدشکلک
پاسخ : همه استفاده کردن مشکلی نداشت ...
احتمالا مشکل از قالب شماست.
سلام وخسته نباشید
میشه لطفا راهنمایی کنید که چطور میشه برای این کد ، لودینگ هم گذاشت؟
باتشکر
سلام
عالی بود
فقط میشه کاریش کرد که متحرک باشه یعنی از یک تب طی زمان بندی به تب دیگه بره؟

اگر بخوایم در دو جای سایت فراخوانیش کنیم میشه چون برای من جوای نداد
سلام من کد هارو پیدا نمی کنم فقط خروجی میبینم من به این کد ها احتیاج دارم لطفا هرچه سریع تر کمکم کنید ممنون
پاسخ : دکمه ساخت کد رو بزن می بینی...

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 5
بازدید امروز : 751
بازدید دیروز : 2,845
گوگل امروز : 6
گوگل دیروز : 22
بازدید هفته : 8,037
بازدید ماه : 25,304
بازدید سال : 187,534
بازدید کلی : 14,187,871