Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد شخصی سازی لینک های کلیک راست درون صفحه با استفاده از جی کوئری

این کد بسیار بسیار جالب به جای منویی که با استفاده از دکمه کلیک راست ایجاد می شود منویی که لینک ها و متون آن کاملا شخصی است می آید.

این کد با استفاده از jQuery ساخته شده و با css به شکل منوی واقعی در آمده و با html شخصی سازی می شود.

برای دیدن دمو اینجا کلیک کرده و در صفحه باز شده کلیک راست کنید.

این کد را در قسمت head صفحه خود بگذارید ( اگر در صفحه شما فایل jQuery وجود دارد خط اول را حذف کنید.)

 

این کد را در قسمت body صفحه خود بگذارید:

سلام داداش ممنون از کدشکلک
میگم که من میخوام گزینه کپی کردن متن روهم بزارم میشه؟
اگه میشه لطف کن کدشو بده بزارم توی گزینه ها ممنونشکلک
پاسخ : نه نمیشه چنین چیزی اضافه کرد.
البته کدش همه جا هست ولی تنها مشکلشون اینه که داخل خیلی از مرورگر ها عمل نمی کنن.
اگر می خواید بازم با وجود این مشکل استفاده کنید می تونید تو اینترنت جستجو کنید تعدادشون زیاد هست.
مثلاًوقتی گزینه ی تماس با ما را میزنی به این صورت است different1999.mihanblog.com/message
اما من می خوام توی کلیک راست مثلاً
سایت گوگل رو بزارم ولی وقتی می خوام بزارمش ادرس این طوری میشهwww.different1999.mihanblog.co/www.google.comمی خوام ادرس سایتم رو از اولش بر دارم
پاسخ : آدرس رو با http:// وارد کن.
می خوام یه لینکی توش بزارم که ادرس سایتم اولش نباشه چیکار کنم
پاسخ : منظورتون رو نمی فهمم ...
برای میهن بلاگ کار میکنه
سلام میشه بگیددقیقا کدوم خطرو؟ حذف کنم ؟
پاسخ : نیازی به حذف نیست ...
ممنون. میشه ازش استفاده کنم؟
دمت گرم این یکی از بهترین کدهای وبلاگهشکلک
بسیار ممنون نم شکلک
منوی تو در تو هم میشه؟!
پاسخ : با این کد نه ...
من اینو میذارم ادامه مطلب غیب میشه مجبورم برش دارمشکلکشکلک
پاسخ : حتما آی دی ها و کلاس هاش یکی هست ...
داخل انجمن بگو تا برات درستش کنم.

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 5
بازدید امروز : 3,822
بازدید دیروز : 922
گوگل امروز : 38
گوگل دیروز : 24
بازدید هفته : 13,721
بازدید ماه : 30,988
بازدید سال : 193,218
بازدید کلی : 14,193,555