Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

فیلم آموزش تعمیر کد های CSS یک خطی و مفهوم سازی آنها

فیلم آموزش تعمیر کد های CSS یک خطی و مفهوم سازی آنها

منظور از مفهوم سازی این است که کد در یک خط قرار نگیرد و شما بتونید کد رو به راحتی بخونید و اون رو درک کنید.

داخل این آموزش از کاراکتر اینتر و کاراکتری که وقتی در نوت پد یا نرم افزار Microsoft Expression Web 4 دکمه tab را می زنید نوشته می شود ، استفاده شده است. البته شما می توانید به جای آن کاراکتر از چند تا space نیز استفاده کنید.

برای بالا آمدن پنجره مورد نظر در نرم افزار Microsoft Expression Web 4 می توانید از Ctrl+R استفاده کنید.

این فیلم در 2:38 و با حجم 1.88 مگابایت برای شما آماده شده است.

 

مشاهده فیلم در آپارات:  http://www.aparat.com/v/e36Ul

سلام من یکی از کاربران سایت خوب شما هستم ویک کد میخواستم که وقتی در رز بلاگ برای موضوع تصویر میزارم نمایش داده نمیشه لطفا این کد رو بزارید یا آموزشش رو بدید ممنون
مدیریت آی اپس
iapps.rozblog.com
ممنونم جالب بود ...
سلام یه سوال داشتم:
در بین تگ head تعداد کدهای وبلاگم زیاد شده.خواستم ببینم اگه از فایل css برای اونا استفاده کنم سرعت لود وبلاگم سریع تر میشه یا کندتر.بعبارتی اگه کدها در قالب وبلاگ باشه سرعت لود صفحه بیشتره یا اگه از فایل css استفاده کنم؟
پاسخ : برای اولین بار سرعت لود اونی که همینجوری داخل تگ head هست بیشتر ولی وقتی داخل فایل css باشه مرورگر برای بار های بعدی اونو ذخیره می کنه و دو بار لودش نمی کنه پس سریع تر لود میشه.
پس بهتره تو فایل سی اس اس بذاریش.
پيام داده بودين به ايميلم و گفته بودين كه هر كدي را ميسازين براي من قالب رايگان طراحي ميكني يعني يك قالبي هستش كه مال بلاگفا هست ميخوام برام به رز بلاگ ترجمه اش كني رايگان اين كار را انجام ميدي شکلک من نميدونم كي در اين سايت عضو شدم ولي به هر حال من بگذريم حاضري قالب رايگان طراحي كني قالبش مذهبيه ها
پاسخ : کد قالبی رو که داخل بلاگفا هست رو به علاوه آدرس وبتون برام بفرستید.
اگر دیدم زیاد وقت نمی بره برات ترجمه اش می کنم.
اگه طراح قالبش راضی به این کار نیست ترجمه نمی کنم.

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 6
بازدید امروز : 3,639
بازدید دیروز : 922
گوگل امروز : 38
گوگل دیروز : 24
بازدید هفته : 13,538
بازدید ماه : 30,805
بازدید سال : 193,035
بازدید کلی : 14,193,372