Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

آپلود تصاویر در رایانه خودتان (ابزار دریافت آدرس های حرفه ای تصاویر با استفاده از فایرفاکس)

شما با استفاده از این ابزار می تونید تصاویری که در رایانه شما موجود می باشد را در اینترنت آپلود کنید. البته بدون این که حتی یک کیلوبایت هم از اینترنت خود استفاده کرده باشید و بدون این که تصویر شما در هیچ سایتی آپلود شده باشد.

این نوع آدرس با آدرس های معمولی کمی تفاوت دارد. این آدرس در بر دارنده ی تمام اطلاعات تصویر مورد نظر شماست. یعنی حجم آدرسی که به شما داده می شود با حجم تصویر مورد نظر شما برابر است. این تصاویر به صورت data:image می باشد.

این ابزار در واقع کاری را که سایت روبرو انجام می دهد انجام می دهد: websemantics.co.uk

این ابزار فقط در مرورگر فایرفاکس عمل می کند.

برای استفاده از این ابزار عکس را از درون رایانه تان مانند زمانی که می خواهید آن را از یک درایو به درایو دیگر اننتقال دهید یا کپی بگیرید ، کپی کنید و آن را درون کادری که مسخص شده است پیست کنید. بعد از جایگذاری کردن تصویر به صورت اتوماتیک آدرس آن در باکس زیر آن نمایش داده می شود که البته می توانید از دکمه ای که در زیر آن نیز وجود دارد نیز استفاده کنید.

سلام.وبتون خیلی مفیده. ممنون
اگه درست نمی کنید حداقل یاد بدید.
خواهش می کنم درست کنید هر چیزی بخواین براتون درست می کنم من خودم کد نویس هستم.نه حرفه ای مثل شما
پاسخ : اسماعیل : سالمه داداش...برو اینجا:
http://moisrex.rozblog.com/page/test
از ایکن های بالا از سمت راست به چپ ، آیکون 4 رو بزن و کارتو انجام بده..
با تشکر
این قالب رو خودتون درست کردید؟
اگه آره پس اگه می شه یه دونه از پونی واسه ی من درست کنید.شکلک
پاسخ : ها؟
قالب منظورتون قالب اینجاس؟
آره
ولی وقت این کارا رو ندارم دیگه...
شرمنده ...
با تشکر
چه وب خفنی داری!!!!!!
من همیشه میام اینجا
خوب نگاه کنید آیا این تاویر برای دیگران هم قابل مشاهده هستند ؟
پاسخ : اسماعیل : بله...اگه نبود که استاده نمیشد...
با تشکر
خب یعنی از این روش عکس دیگه دائمی میمونه؟ یا باز هم ممکنه خراب بشه؟شکلک
پاسخ : نه دائمی هست
سلام! مطلب مفید شما درسایت ما http://www.shahtor.ir/Posts/1997/ قرار گرفت .موفق باشید.
خیلی با حال بید جیگر فقط راست میگی حجم بره بالا داغون میشه وبشکلک
پاسخ : بله ولی برای استفاده در انجمن ها و عکس ها کم حجم بسییییییییییییار مفیده.
راستی من با کروم میتونم ها!
ضمنا اگه اینطوری باشه پس دیگه چرا هاست 1 گیگی گرفتم؟ شکلک خوب از این استفاده میکردم
پاسخ : خوب بدی این اینه که آدرسی که بهت میده با حجم عکست برابره ...
یعنی اگه یه عکس 100 کیلو بایتی بذاری داخلش آدرسی که بهت میده حدود 100 کیلو بایته
بازم سوال دارم
اول اینکه چطوری کار میکنه؟ یعنی من اگه به اینترنت هم وصل نباشم بازم کار میکنه؟
دوم: اگه عکس توی یه درایو دیگه باشه و من انتقالش بدم به یه درایو دیگه بازم عکس نشون داده میشه؟
آیا عکس های آپلود شده دائمی هستند؟
پاسخ : بدون اینترنت هم میشه
بله هر جایی از کامپیوتر باشه فرق نمی کنه فقط کافیه کپی پیست کنی اینجا
بله دائمی هست.

یه توضیح بدم: در اصل این آپلود کردن عکس نیست. فایرفاکس این امکان رو میده که بشه عکس ها رو به طریقی به کد های data:image تبدیل کرد.
در واقع این ها کد خود عکس هستن و هیچ جایی آپلود نشدن.

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 7
بازدید امروز : 375
بازدید دیروز : 1,040
گوگل امروز : 10
گوگل دیروز : 47
بازدید هفته : 4,816
بازدید ماه : 22,083
بازدید سال : 184,313
بازدید کلی : 14,184,650