Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد چشمک زدن یک متن یا هر چیز دیگری به صورت حرفه ای

این کد با استفاده از جی کوئری ساخته شده است و به شما اجازه می دهد که هر چیزی را به حالت blink در بیاورید.

این کد در تمام مرورگر هایی که از جاوا اسکریپت پشتیبانی می کنند نمایش داده می شود و مانند تگ blink نیست که در بعضی مرورگر ها (اینترنت اکسپلورر) عمل نکند.

www.moisrex.rozblog.com

برای تغییر زمان fade in و fade out کافی است اعداد 200 را در کد قسمت head پیدا کرده و تغییر دهید.

این کد را فقط یک بار درون head بگذارید (در صورت وجود فایل جی کوئری در صفحه خط اول را حذف کنید):

 

برای fade دار کردن یک متن فقط کافیست مانند زیر به آن تگی که می خواهید از کلاس fade استفاده کنید:

slm mikham fonteshoo bozoeg tar konam bayad che kar konam ?
پاسخ : اسماعیل : فونتش ربطی به فایل ها نداره...
بر اساس فونت سایت شما تنظیم میشه...
با تشکر
با سلام
ممنون از کد خوبتون، ولی من باهاش این مشکل رو دارم که وقتی به کار می برم، دیگه آجاکس کار نمی کنه، چیکار باید کنم؟
پاسخ : شاید کدهای آجاکس با این کد تداخل دارن ...
کدها رو برام بفرستین بررسی کنم.
سَلآمـ مَن میخآم ی قآلب بلاگفا رو ب میهن بلاگ تَبدیل کنمـ..شومآ میتونید کمکم کنید!؟!

آخه سایتـ تبدیل گر خرآبهـ!
پاسخ : داخل انجمن بگید ...
موریکس جان من نمیخوام چشمک بزنه میخوام طول متنو کم و یا زیاد کنم همین .مثلا این حدیث طول متنشو خودم بتونم کم و یا زیاد کنم


امام علی(ع):بهترینِ نیکی ها، محبّت و علاقه به ماست و بدترینِ بدی ها، دشمن داشتن ماست.
پاسخ : من که نفهمیدم ...
سلام مویرکس جان محمد هستم(MRK) خوشهال میشم به وبم بیای و ببینی قالبم خوبه سئوش چطوره اگه ارزون طراحی میکنی برای منم یکی بگم طراحی کنی راستی میتونی به من اموزش ترجمه ی قالب و یاد بدی ؟ اگه یاد بدی ممنون میشم کاشکی میشد کاشکی...
پاسخ : ببخشید که نمیشناسمت ...
آموزش ترجمه قالب هم تو سایت هست.
تو چت روم انجمن بگو تا ببینم قالبت چطوره.
سلام دوست عزیز من درسایتتون عضو شدم و حالا نوبت شما که جبران کنید

وبلاگ بدون چاکلز هرگز "بمب خنده
با امکانات زیر حاضر است با شما تبادل لینک بکند....
با پیچ رنک 2
با بازدید در روز حد اقل 400 نفر
با امتیاز در وبلاگ های جها یا الکسا 8میلیون
و رتبه در ایران با 93هزار
قبول میکنی ؟؟... منتظرت هستم ///بای
پاسخ : من با هیچ کس تبادل لینک نمی کنم.
سلام خسته نباشيد ممنون از اين همه كد هاي زيبا

من به كمكتون نياز دارم اگه بخوام تو اين كد متن طول متن را كم و يا زياد كنم بايد چه كدي روا كجاي اين كد اضافه كنم ممنون ميشم كمكم كنيد.



امام علی(ع): كسیكه از گفته ناحق دیگران درباره خود دلگیرشودخردمند نیست، وكسیكه از ستایش نادان درباره خود خرسند شود عاقل نیست.
پاسخ : خدا خیرت خودت که جواب خودتو دادی (جمله امام علی (ع))
کلاس fade رو روی هر چیزی بذاری چشمک میزنه.
سلام اگر مایل به تبادل لینک بودید به ما سر بزنید.
عالیه ممنونشکلکشکلکشکلکشکلک
خیلی ببخشید . من که کپی نمی کنم
مثل خطای دید و...
پاسخ : اگر شما کپی نمی کردید و همه اون کد ها رو خودتون درست کردید از من درخواست کد نمی کردید و طبیعتا خودتون باید بلد می بودید.

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 2
بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 922
گوگل امروز : 7
گوگل دیروز : 24
بازدید هفته : 10,005
بازدید ماه : 27,272
بازدید سال : 189,502
بازدید کلی : 14,189,839