Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد منویی با لینک ها فنری

منویی با لینک های فنری

این منوی زیبا با استفاده از css زیبا سازی شده ، با HTML در صفحه نمایش داده می شود و با jQuery حالت فنری به خود داده است.

در این منو بعد از لود کامل صفحه به صورت فنری از بالا به پایین لینک ها به درون صفحه می آیند و هر وقت که شما ماوس خود را روی هر لینکی ببرین آن لینک باز هم به صورت فنری به متن کنار آیکون خود را به نمایش در می آورد.

توجه داشته باشید که برای تغییر آیکون ها فقط و فقط آیکون هایی که اندازه آن ها 32*32 پیکسل را دارند انتخاب کنید و از گذاشتن آیکون های بزرگ تر و کوچکتر چشم پوشی کنید.

برای دیدن دمو اینجا کلیک کنید.

از شما عاجزانه تقاضا دارم که لینک ما را در صفحه خود قرار دهید ...

 

این کد را درون head صفحه خود قرار دهید (در صورتی که در صفحه شما فایل جی کوئری وجود دارد خط اول را حذف کنید):

 

این کد را درون body صفحه خود قرار دهید:

باز هم عاجزانه از شما تقاضا دارم که لینک ما را از درون کد حذف نکنید ...

عاغا من مشکل دارم
به دادم برسین
وقتی این کد رو میذارم منوش میره میمونه سمت راست گوشه پایینی صفحه در حالی که قبل قتی گذاشتم قشنگ میومد وسطشکلکشکلک
کمککککک
پاسخ : منظورتون رو خوب نمی فهمم.
ادرس سایتم اینه:............................

بالای پروفیلم
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : منظورتون چیه؟
سلام
ببخشید مزاحم میشم

میگم مممم من نمیخوام کنار سایتم باشه میخوام توی پنل سایتم قرارش بدم چکارکنم؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : منظورت دقیقا کجاست؟
پنل؟؟
سلام علیکم
چطور میشه اندازه رو تغییر داد
مثلا در وبلاگ پایین تر اوردش منو رو
پاسخ : در انجمن بگید دوستان انجام میدن.
من این کد رو داخل وبم قرار دادم ولی سرعتش کمه.
اینم وبم:www.alma-sib.rozblog.com
پاسخ : مشکل اینه که لینک های وبت خودشون آروم آروم رنگ و ... شون تغییر می کنه و مشکل ایجاد می کنه.
هر کس این مشکل رو داره این کد رو به کد head اضافه کنه درست میشه:
http://liturl.xzn.ir/378883
من كه ميزنم 20 تايي ميشه چرا؟شکلک
با سلام:ممنون از کد زیباتون
----------------------
در مورد وبلاگ های که از این کد استفاده می کنند باید بگم که در بعضی از قالبهای وبلاگ کد اول را بعد از و کد دوم را بعد از توجه داشته باشید که در بعضی از قالبها این کد جواب نمی ده(امتحان کردم)
توجه: وبلاگ های که از بلاگفا سرویس می گیرند توجه کنند که بلاگفا لینک کردن این سایت سایت(کدستان) را قبول نمی کند .یا باید لینک ندن یا باید دور این کد را خط بکشن.....
پاسخ : با تشکر از توضیحاتتون.
من این کد رو برای قالب های استاندارد ساختم و اون زمانی که می ساختم روی یک صفحه انگلیسی زبان یا بهتر بگم ltr تست می کردم که به غیر از اون کد کد دیگری در قالب وجود نداشت. به همین دلیل در بعضی قالب ها درست کار نمی کنه.
ولی اگه کسی به این کد نیازی داشته باشه می تونه در انجمن قالبش رو بذاره تا براش با اون قالب ست کنم این کد رو.
سلام ما دوتا head و bodyداریم تو کدومش بذارم؟
پاسخ : یکی بیشتر نداریم.
یکیش باز شدنشه یکیش بسته شدنش.
هر جایی بین اون دو تا بذاری درسته.
بعد از اولی قبل از دومی شکلک
سلام هرکاری میکنم نمیتونم این کد رو توی وبلاگم بذارم لطفا راهنمایی کنید(عضو رزبلاگ هستم)
پاسخ : والا نمی دونم ...
باید ببینم اینطوری نمی تونم بگم مشکلش چیه.
توی انجمن بگو تا سر وقت بهت جواب بدم.
Mcشکلک

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 6
بازدید امروز : 1,050
بازدید دیروز : 1,394
گوگل امروز : 14
گوگل دیروز : 28
بازدید هفته : 3,897
بازدید ماه : 12,583
بازدید سال : 174,813
بازدید کلی : 14,175,150