Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ورژن 2 اسکریپت MOISREX (مجموع توابع آماده برای ساخت ابزار ها)

این اسکریپت با استفاده از کد های جاوا اسکریپت ساخته شده است و شما با استفاده از آن می توانید ابزار هایی مانند ابزار هایی که در این وب منتشر می شود را بسازید (در صورتی که کمی در مورد جاوا اسکریپت دانایی داشته باشید)

اسکریپت MOISREX در این ورژن می تواند به شما امکانات زیر را بدهد:

  • جا به جا کردن متون به صورت حرفه ای
  • پیدا کردن متن در string
  • چند تابع برای کوتاه کردن در نوشتن کد های جاوا اسکریپت
  • مشخص کردن قسمتی از یک string
  • پیدا و پنهان کردن یک قسمت
  • نوشتن کوکی بر روی مرورگر و خواند آن ها
  • به دست آوردن متن انتخاب شده توسط کاربر درون صفحه
  • لود کردن تصاویر به صورت مخفی
  • تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی
  • مخفی کردن و باز کردن یک باکس مانند slideUp و SlideDown در جی کوئری ( به صورت زیبا و آرام آرام)
  • سه تابع برای کپی رایت حرفه ای
  • تابع آجاکس
  • تابعی که به شما امکان می دهد که قسمتی از یک صفحه را به صورت آجاکس لود کنید ...
  • باز کردن پنجره هایی در مرورگر به صورت پاپ آپ که در وسط صفحه قرار می گیرد و دارای دو قسمت که یکی برای رفتن به صفحه ای دیگر است و دیگری برای نوشتن متن به صورت مستقیم در اون پنجره است.
  • چند تایمر حرفه ای
  • نوشتن کاراکتر ها به صورت اتفاقی (random) با انتخاب تعداد و کاراکتر های مجاز
  • و بسیار استفاده های دیگر که از هر کدام از این ها می توان انجام داد. (توجه داشته باشید چیز های گفته شده خلاصه بودند و تعداد تابع ها بیشتر است)

برای آموزش استفاده از آن اینجا کلیک کنید.

برای دانلود ورژن یک اینجا کلیک کنید.

تمامی حقوق این اسکریپت متعلق به همین سایت (moisrex) می باشد.

 

برای دانلود ورژن 2 اینجا کلیک کنید (version_2.js)

با سلام میشه شما آموزش ساخت چنین اسکریپتهایی رو بدین چون بنده قصد دارم سایت راه اهنازی کنم اما از نظر کپی رایت برای قالب های سایت موندم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟

جون من فقط سریع جواب بده ؟شکلک
پاسخ : اسماعیل : آموزش خاصی نداره...شما باید جاوا اسکریپت یاد بگیرید...همین...
با تشکر
همین الان پستتو دیدم
واقعا حال کردم دمت گرمشکلکشکلک
سلام.
واقعاً کار بسیار جالبی هست که این توابع رو گرد آوری کردین تا به راحتی استفاده بشوند.
البته اگه توابع رو داخل یه object به صورت یه کلاس تعریف میکردین زیباتر میشد.
مثل framework های معروفی مانند jQuery و سایر محیط ها.
راستی بهتر نیست اگه اسم فایل رو به
Mosirex v2.js
تغییر بدین؟
ممنون و موفق باشید
پاسخ : اشتباه من از اول این بود که به این صورت درستشون کردم. باید اون ها رو به صورت PROTOTYPE جمع آوری می کردم.
البته سعی می کنم تو ورژن سه این کار رو بکنم که باعث میشه همه آموزش های نوشته شده بی فایده بشه.
داداس محمد ادرس ایمیلتو بهم نمی دی.اخه خوب کارت دارم
پاسخ : ایمیل من کاملا مشخصه: moisrex@gmail.com
سلام من از شما در خواست دارم انواع اسکریپت های فارسی نظیر اپلود سنتر و بازی آنلاین و.... را در سایت تون باری دانلود قرار دهید
محمد جان خیلی از وب شما و کار هایی که برای ما (مجانی) کردید ممنون
یک سوال
می دونم که سخت به کسی که جاوا اسکریپت بلد نیست بگی اینها چیه
ولی فقط این رو بگو که برای کد نویسی جاوا اسکریپت باید از برنامه ی خاصی استفاده کنی؟ (مثل Visual Basic)
و اگر شد یکم توضیح بده که چجوری از این کد ها استفاده می کنید
من خیلی دوست دارم از این کد استفاده کنم
قربون دستت
پاسخ : نه هیچ نرم افزاری نمی خواد ...
مثل کد های HTML هست که هر جا میشه نوشتشون و فقط داخل تگ script قرار می گیرن.
خیلی ساده اس مثل کد های css استفاده میشه ...

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 2
بازدید امروز : 738
بازدید دیروز : 1,394
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 28
بازدید هفته : 3,585
بازدید ماه : 12,271
بازدید سال : 174,501
بازدید کلی : 14,174,838