Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد ابزار ساخت کد (ابزار ساخت ابزار)

هر چند کدی که این ابزار به شما می دهد یک کد ساده است ولی با استفاده از این ابزار شما می توانید خود را حرفه ای تر نشان دهید.

شما با استفاده از این ابزار می توانید ابزار دیگری مانند ابزار هایی که در همین سایت کدستان وجود دارد بسازید و در آن کدی را که می خواهید آن را منتشر کنید در آن بگذارید و برای کاربر های خود منتشر کنید.

استفاده از این ابزار در صورتی که حق کپی رایت را رعایت نکرده باشید حرام و پیگرد قانونی خواهد داشت.



سلام ابزار خراب نیست؟
لطفا ابزار رو درست کننید شکلکشکلکشکلکشکلک
خیلی لازم دارم
پاسخ : اسماعیل : توی انجمن مشابهش پیدا میشه...
با تشکر
باز هم ابازار خرابه
پاسخ : اسماعیل : دیگه شرمنده عزیز...
با تشکر
ابزارتون خرابه.
پاسخ : مشکل حل شد.
با تشکر
ببخشید من از همین ابزار دروبلاگ که در لوکس بلاگ هست استفاده می کنم ولی وقتی اون مطلب رو ویرایش می کنم لینک شما حذف میشه از نظر شما که عیبی نداره
پاسخ : اگر لینک ما حذف بشه به طور خودکار منتقل میشه.
یه سوال دیگه دارم!
نمی شه توصفحه ی جداگانه ی سایت کدی گذاشت که اجرا نشه؟
پاسخ : منظورتون رو بازم نمی فهمم.
مگه میشه کدی گذاشت که اجرا نشه؟
منظورتون اینه که کد رو کاربر ببینه؟
سلام
من با ابزار یه کد ساختم برای دریافت
اما توی سایت نوشتم منبع ابزار دریافت کد،سایت میسرکس می باشد
لینک هم زدم
اگر ایبی داره بگید پاکش می کنم
پاسخ : خوب گذاشتم که با این ابزار یه ابزار دیگه بسازید دیگه ...
محمد من دیتالایف دارم میخوای بدم باهاش یکم کار کن ها؟
پاسخ : نه نیازی نیست ...
خب بهر حال الان از این گذشت ها کم پیدا میشه همین که وقت میزاری و دانسته هاتو که قطعا زحمتها کشیدی برای بدست اوردنش و بی ریا در اختیار میذاری خیلی بهالی سپاسگزارم
البته من شرمنده ام که یادم رفت به جنابعالی یاد اور بشم من از سیستم مدیریت دیتا لایف استفاده میکنم بازم عذر خواهی میکنمشکلک
پاسخ : آخه بیشتر کاربرای اینجا از رزبلاگ هستن اونجوری فکر کردم.
ولی هر چی هست مشکل از همون ادیتور هست. کار نکردم با دیتالایف انجین که ببینم چطوریه.
شرمنده.

کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 3
بازدید امروز : 3,883
بازدید دیروز : 922
گوگل امروز : 39
گوگل دیروز : 24
بازدید هفته : 13,782
بازدید ماه : 31,049
بازدید سال : 193,279
بازدید کلی : 14,193,616