Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت دکمه برای استفاده در بوک مارک های مرورگر ها

شما با استفاده از این ابزار می توانید دکمه ای بسازید که در آن کدهای جاوا اسکریپت خود را نوشته و بعد از ذخیره کردن در بوک مارک (bookmark) های خود با کلیک روی آن ، کد جاوا اسکریپتی که نوشته اید فعال می شود.

شاید به نظر به درد نخور بیاید و یا شما طرز استفاده از آن را بلد نیستید ولی این دکمه می تونه کاربرد های زیادی داشته باشه فقط باید کدهای جاوا اسکریپت رو به خوبی بلد باشین.

برای مثال وقتی شما می خواید برای چند نفر یک نوع نظر ارسال کنید (فرستادن اسپم) با نوشتن کدهایی و در این ابزار می توانید دکمه ای بسازید که با استفاده از آن دیگر نیاز به پر کردن تمام باکس های نظرات نیست و در صفحه مشخص که می خواهید کافیست در بوک مارک های خود روی همین دکمه کلیک کنید تا متن درون فیلد ها نوشته شود.

این یکی از کاربردهای این نوع دکمه هاست. برای مثال شما می توانید برای سایت های کوتاه کننده لینک دکمه ای بسازید که با استفاده از آن آدرس صفحه به سایت مذکور ارسال بشه و سریعا لینک کوتاه شده اون آدرس به نمایش در بیاد. یا حتی می تونید برای انجمن های رزبلاگی که دکمه تازه سازی رو ندارند چنین دکمه ای برای خودتون بسازید و یا ...

توجه: دکمه را با ماوس خودش کشیده و به درون بوک مارک های خود رها کنید.

بابا مسخره کردی 3 روزه عضو شدم هنوز تاییدم نکردی ای بابا تاییدکن دیگه می خوام از مطالبت بخونم

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دوست خوب من شما خودتون باید خودتون رو تایید کنید.
لطفا ایمیلی که وارد کردین رو چک کنین.
محمد جان خوبی خیلی عالی هستش فقط این که می تونی همون کدی که گفتی نظرات رو پر میکنه یا برای سایت های تبادل لینک هست و یا ... رو آموزش بدی که چطوری بزاریم ، اگه میشه توی یک پست انجمن بزار ممنون
سلام ، واقعا عالیه .

ممنون از زحمات شما

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 3
بازدید امروز : 741
بازدید دیروز : 1,691
گوگل امروز : 22
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 9,718
بازدید ماه : 26,985
بازدید سال : 189,215
بازدید کلی : 14,189,552