Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

آموزش ترجمه قالب های انجمن رزبلاگ در 10 دقیقه

آموزش ترجمه قالب های انجمن رزبلاگ با استفاده از ابزار های Moisrex

شما با استفاده از این آموزش که در کمتر از 10 دقیقه برای شما آماده شده است می توانید قالب پنل اصلی رزبلاگ را به قالب انجمن وبلاگ های رزبلاگ تبدیل کنید. در این آموزش شما به هیچ نرم افزاری احتیاج پیدا نخواهید کرد.

این آموزش فقط و فقط از دو ابزار زیر که هر دو توسط Moisrex ساخته شده اند استفاده می کند:

مترجم قالب های انجمن رزبلاگ         Microsoft Expression Web 4

شما با استفاده از لینک زیر می توانید کد هایی که در آموزش نوشته شده و همچنین کد قالب ها را نیز مشاهده کنید:

کد خام و کدهای قالب نهایی

تمام حقوق این آموزش و ابزار های آن متعلق به Moisrex می باشد و کپی برداری از آن ها طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای پیگرد قانونی دارد.





ممنون ..! خیلی خوب بود..!
من از دیشب تا حالا سه تا قالب ترجمه کردم تمرینی..!شکلک
اولیش ک کاملا درست در اومد و همه چیزش طبیعی بود
اما دوتای بعدی تو سایز بندی طول کلاس های نوار عنوان تالار و بخش ها و یا قسمت امار به مشکل زیر برمیخورد و اندازه هاش درست در نمیومد
http://8pic.ir/images/n17h9gt7dbpu65lxov77.png
میشه راهنماییم کنید..!
فک میکنم مشکل از استایل هایی ک به عنوان سی اس اس نوشتم براش باشه..!
پاسخ : من نمیتونم از یه عکس چیزی بگم که.
اما شاید از table هاش باشه البته اگر ازش استفاده کردید.
تو انجمن مطرح کنید.

با تشکر
سلام.
من می خوام html - css - Java script -Jquery را یاد بگیرم.
شما میگی کدوم ها را به ترتیب یاد بگیرم. به نظر خودم اول اچ تی ام ال بعدش سی اس اس بعدش جاوا اسکریپت و بعدش جی کوئری.!
ولی درست نمیدونم باید کدوم ها را به ترتیب یاد بگیرم.!
شما خودتون کدوم ها را بلدید؟
پاسخ : همین ترتیبی که گفتید خوبه.
فقط یکمی جاوا اسکریپت رو که یاد گرفتید برید سراغ جیکوئری بعد دوباره برگردید سراغ جاوا اسکریپت.
چون جیکوئری زبون نیست یه اسکریپت هست که با جاوا اسکریپت نوشته شده.
و همچنین جاوا اسکریپت خیلی سخت تر از جیکوئری هست.
با تشکر
سلام محمد جان خوبی؟
این سایت منه روی وردپرسه
................................

پایین سایت رو ببین
بالای همسایه ها
اون دو تا منو
هر دو برگه ها رو نشون میدن
چطور میتونم کاری کنم یکیشون موضوعات رو نشون بده؟
میدونم بلدی داش
پاسخ : در انجمن بیان کنید.
با شرمندگی
من دو ساعته دارم یه قالبو ترجمه می کنم هنوز نتونستمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

محمد یه ابزار راحت می ساختیشکلکشکلک

هر کاری می کنم ترجمه نمی شهشکلکشکلک
پاسخ : چی بگم خوب نمیدونم تو این دو ساعت چی بهت گذشته ولی ظاهرا هر یک دقیقه من 12 دقیقه برات گذشته شکلک
نه بابا

وقتی همه رو حذف کردی تو ادیتور دو تا دکمه رو زدی همه چی اومد وسطشکلک
پاسخ : منظورت اونجایی هست که نوشتم here ؟
اونجا از قبل خودش تگ center یا سی اس اسه text-align:center داشته (تگ ها مادر اون قسمت).
محمد چه جوری وقتی تو ادیتور همه چیزو حذف کردی بعد دوباره همه چیو آوردی وسط صفحه شکلکشکلک
پاسخ : با استایل margin:10px auto میشه یه باکس با display:block رو که یه عرض خاص داره میره وسط.
البته اگه منظورتو خوب فهمیده باشم.
محمد یه سوال چطوری بک آپ رزبلاگ و برگردونیم؟ من می خوام از یه سایت برم یه سایت دیگه می خوام بدونم از بک آپ چطوری باید استفاده کنم؟
پاسخ : نمیشه ...
یا باید به مدیر رزبلاگ بگید یا باید از ابزاری که خودم ساختم استفاده کنید.
این بزاره ادیتوره کجاست؟؟آدرسشو بده؟؟شکلکشکلک
پاسخ : http://moisrex.rozblog.com/page/mew4
آخه معلوم نیست چیکار کردی داداش من

اون اوله چی بود؟؟ادیتور؟؟

یه آموزش خوب زار داداش

بعد یه چیزی بگو .صدات تو نت پخش نمی شه محمد نگران نباش

یه آموزش دیگه بگیر شکلک
پاسخ : یه آموزش هم تو پست معرفی ابزار هست. حجمش زیاده اون.
اولش که کاملا مشخصه که ...
قالب رو گذاشتم تو ادیتور ابزار بعدش بلاک ها رو حذف کردم.
سلام داداش حالت خوبه؟
درسته که من اونقدر نیستم که بتونم ازتون انتقاد کنم ولی ی پیشنهادی دارم
داداش گلم وقتی آموزش میدی حرف هم بزن یعنی بگو چیکار میکنی شاید بعضی از کاربران مبتدی اصلا نمی فهمن شما چیکار می کنید اونطوری ثوابتون هم زیاد میشهشکلک
پاسخ : بله این چیز ها رو میدونم ولی زیاد دوست ندارم صدام توی انترنت پخش بشه ...

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 4
بازدید امروز : 438
بازدید دیروز : 1,691
گوگل امروز : 8
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 9,415
بازدید ماه : 26,682
بازدید سال : 188,912
بازدید کلی : 14,189,249