Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار حرفه ای معادلات هندسی (open source)

در این پست قصد دارم تا ابزاری که مدت ها قبل ساختم رو براتون منتشر کنم چون به این ابزار در پست های بعدی مثل ساخت انیمیشن با جاوا اسکریپت بدون استفاده از کتابخانه ها نیاز داریم.
این ابزار کاملا توسط Moisrex ساخته شده است لطفا حق کپی رایت را رعایت کنید. توجه کنید که این ابزار با استفاده از جاوا اسکریپت ساخته شده است و در آن از HTML5 استفاده شده و مرورگر ها قدیمی نمی توانند از آن پشتیبانی کنند.
سورس این ابزار بدون اینکد در دسترس است. لطفا به جای کپی برداری بیهوده به سورس آن دقت کنید و چیزی یاد بگیرید.

از github خوشت نمیاد؟؟ شکلک
الآن دنیا داره روی github میچرخه؛ github فراتر از یه سایت اشتراک گذاری سورس کده؛
اصن github زندگیه! شکلک
شوخی کردم؛ ولی در هر صورت github بذار چون با codepen و چند تا سرویس همینطوری دیگه در ارتباطه...
این اونقدرا هم ...
نمیدونم واللا... شکلک
پاسخ : اصا تو این دنیا ها نیستیا ... :دی
با تشکر
اینو چرا تو github نمیذاری؟؟ شکلک
الآن github بهترین جا برای گذاشتن اینطور چیزاست...
پاسخ : ولش کن اسکریپت بچه گانه اس :دی
یعنی بچگانه نوشته شده مال دوران جهالتمه :دی
اگر عمری بود ان شا الله بعدا یه چیز بهتر میسازم.
گیت هاب هم ازش خوشم نمیاد ...
با تشکر
سلام محمد جان
امیدوارم حالتون خوب باشه
محمد اقا من یکمی از کدنویسی سر در میارم داداش
یه کمک ازت میخاستم
میخام یه قالب برای وبلاگم درست کنم اگه بشه یه طرحی یه ایده ای بدید کمکم کنید مرسی
درضمن سایتتون بی نظیره موفق باشید
loveloveice.blogfa.com
خوبه ...
سلام
یه سوال دارم من سایتم در باره ابزار های وبلاگنویسییه
اشکال نداره از مطالب شما کپی کنم
البته لوگو یا بنر شمارو تو سایتم می زارم
و شمارو لینک می کنمشکلک
پاسخ : بله اشکال داره.
با تشکر
سلام
جالبه مهندس !شکلک
هر چقدر تلاش میکنم نمیتونم این Canvas رو یاد بگیرم !
یکم سخته!
من که به سورس ها نیگا کردم نفهمیدم چی به چیه !شکلک
س
نه هنوز چیزی نخوندیم...
تشکر . عالی بود .
دوستت دارم
عالیه

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 9
بازدید امروز : 3,466
بازدید دیروز : 922
گوگل امروز : 36
گوگل دیروز : 24
بازدید هفته : 13,365
بازدید ماه : 30,632
بازدید سال : 192,862
بازدید کلی : 14,193,199