Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد زیبای عضویت در سایت برای رزبلاگ

کد زیبای عضویت در سایت برای رزبلاگ

این کد زیبا با شما کاربران رزبلاگ امکان می دهد که یک فرم ثبت نام سریع زیبا در وب خود درست کنید. این کد را می توانید در هر صفحه ای از رزبلاگ بگذارید.

درباره سازنده های این کد:

  • سازنده کد: FADESIGN.IR
  • استفاده شده در: mizbanmarket.com
  • ترمیم سازی و ترجمه به رزبلاگ: moisrex.rozblog.com

برای دیدن دموی آنلاین اینجا کلیک کنید.

 

این کد را درون head صفحه خود قرار دهید:

 

این کد را درون body صفحه خود قرار دهید:

میشه کد ورود به سایت رو مث این سازی ؟
ممنون میشم
پاسخ : اسماعیل : میشه...
ولی خب وقت میخواد که بنده ندارم...:دی
میتونید آدرس پست رو با درخواستی که دارید به این کاربر پ.خ کنید:
j0ker
با تشکر
تشکر
سلام آقا یه مشکلی هم هست, تو تکرار رمز عبور که میزنی باید کدی نشون بده که به عنوان کد امنیتی وارد کنی اما اون عکسه کدی رو نشون نمیده نمیدونم تونستم مشکلمو برسونم یا نه
یا علی
پاسخ : اسماعیل : ممنون..مشکل به زودی حل میشه...
با تشکر
سلام داداش
خوبی؟
میخام این کد رو داخل یک صفحه بذارم که با زدن ثبت نام بره تو اون صفحه
مث شبکه های اجتماعی\"کلوب\"و...شکلک
ممنون میشم یکی راهنماییم کنه خیلی لازممه
فداتوونشکلکشکلک
سلام من میخوان نام کاربری ها رو بشه فارسی هم کرد

با این فقط باید انگلیسی باشه میشه درستش کنی ؟شکلک
پاسخ : نیازی نیست من (اقبال) جواب بدم.
توی انجمن مطرح کن
مدیریت سریع تر جواب بده.

با تشکر
اقا من هرکاری میکنم نصفش معلوم نیستو
پاسخ : اسماعیل : ممکنه تداخل استایل داشته باشید...
با تشکر
آقا من مشکل دارم. اینو کعه میذارم گرافیک به هم میریزه یعنی از کادر میزنه بیرون. چه کنم؟
پاسخ : خوب می تونی تو یه بلاک بزرگ تر بذاریش؟
با حال بودشکلکشکلکشکلکشکلک
سلام
ببخشید من میخوام فرم عضویت و ورودم این فرم ها بشه باید چی کار کنم ؟؟؟؟؟
یعنی میخوام جای فرم ورود و عضویت رز بلاگ این کد هم در انجمن هم در وب سایت باشه !!!! لطفا کمکم کنید
پاسخ : خوب اون کد ها رو در قالب بگرد پیدا کن و این کد ها رو جایگزین کن.
سلام
ببخشید من میخوام فرم عضویت و ورودم این فرم ها بشه باید چی کار کنم ؟؟؟؟؟
یعنی میخوام جای فرم ورود و عضویت رز بلاگ این کد هم در انجمن هم در وب سایت باشه !!!! لطفا کمکم کنید

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 4
بازدید امروز : 2,135
بازدید دیروز : 922
گوگل امروز : 24
گوگل دیروز : 24
بازدید هفته : 12,034
بازدید ماه : 29,301
بازدید سال : 191,531
بازدید کلی : 14,191,868