Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد زیبای ورود به سایت برای رزبلاگ

کد زیبای ورود به سایت برای رزبلاگ

 

سلام
ببخشید نمیشه این کد رو یه کاری کرد که بعد از وارد کردن نام کاربری و پسورد صحیح و زدن دکمه ورود به یه صفحه ای که من میخوام بره ؟
ممنون
پاسخ : اسماعیل : بله شدنیه...
شما باید کمی آجاکس بلد باشید...اگه بلد نیستید توی انجمن مطرح کنید...
با تشکر
خیلی بزرگه
چه طور کوچیکش کنمشکلک
پاسخ : نمیشه
سلام. چند پیشنهاد:
1) استفاده از placeholder
2) حذف ring با استفاده از CSS3
(این ring اضافی در مرورگر‌های تحت کروم به نمایش در می‌آید و نشان‌دهنده نداشتن تسلط نویسنده css در حذف آن است!!( شکلک
پاسخ : دوست عزیز این کد رو من ننوشتم فقط ترجمه کردم به رزبلاگ منبع رو هم نوشتم .
سلام ببخشید منظورم اینکه کد عضئیت با این نام است [Register_Form]
اما من کدای ورودو پیدا نمیکنم
پاسخ : ممکنه داخل قالب نباشه.
بگردی پیدا میشه.
اگه نتونستی توی انجمن بگو دوستان کمکت کنن.
سلام بازم ببخشید مزاحم شدم
من میخوام بدونم کدای ورود رز بلاگ چی ثبت شده
من اصلا نتونستم کد های ورود رو پیدا کنم
پاسخ : منظورتون رو متوجه نمی شم.
سلام ببخشید اگه من بخوام این فرم جای گزین کد ورودم بشه باید چی کار کنم ؟؟؟؟
پاسخ : کد ورود قبلی رو پیدا کنید و این کد را جایگزین کنید.
ببخشید باز مزاحم شدم!
من وقتی کد شما رو به جای [Contact_Form] گذاشتم قسمت ورود به سایتم تغییری نکرد و در عوض فرم تماس با ما تغییر کرد
لطفا راهنمایی کنید!
پاسخ : آخ ببخشید چه اشتباه خنده داری کردم.
منظورم این بوده: [Register_Form]
اگر بخواهم این کد به جای فرم عضویت اصلی قالب باشه باید چه کار کنم؟
پاسخ : داخل قالب این کد رو پیدا کنید و جایگزین اون کنید:
[Contact_Form]
ممنون از این که راهنماییم کردی
سلام داداش محمد می خواستم بگم واقعا وبلاگ خیلی خوبی داری فقط تو رو خدا منو زود تر تائیدم کن.
با تشکر
پاسخ : یه ایمیل به شما ارسال میشه که باید اون ایمیل رو بخونی تایید توسط مدیر رو که برای 8 هزار تا کاربر فعال نمی کنن که ...

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 4
بازدید امروز : 1,150
بازدید دیروز : 4,064
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 41
بازدید هفته : 1,150
بازدید ماه : 32,380
بازدید سال : 194,610
بازدید کلی : 14,194,947