Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

آموزش ترجمه قالب فافان به قالب انجمن رزبلاگ

شما در این آموزش 13 دقیقه و 40 ثانیه ای می توانید قالبی که در پنل رزبلاگ برای صفحه اصلی وجود دارد (با اسم فافان) را به قالب انجمن تبدیل کنید.

این کار با استفاده از مترجم قالب های انجمن رزبلاگ که توسط Moisrex طراحی شده است صورت خواهد گرفت.

نرم افزار استفاده شده در ابزار Microsoft Expression Web 4 می باشد.

توجه کنید که چون سورس این صفحه را از یک وبلاگ امتحانی به دست آوردیم مانند این می ماند که کد اصلی قالب را نداشته ایم و از اول ترجمه کرده ایم.

ما به هیچ وجه راضی به ترجمه قالب هایی که صاحب آنها راضی به ترجمه قالب نیستند ، نیستیم به همین خاطر برای آموزش یکی از قالب های پنل رزبلاگ را انتخاب کرده ایم.

کد نهایی قالب ها   نمایش کیفیت کم در آپارات   دانلود از آپارات   دانلود با کیفیت بالا در پرشین گیگ

حجم ویدئو آپارات: (16MB (mp4         حجم ویدئو پرشین گیگ: (25.5MB (zip

 

کد کلی رو هم میزاشتی خب بهتر بود که حالا هی ما استوپ بزنیم که ببینیم شما در حال چکاری هستی!
یه آموزشی درست کنم در حد المپیک حیف که هدفون ندارم وگرنه با صدا ضبط می کردم یا امروز یا فردا .
ولی محمد من زحمت می کشم به سختی آماده می کنم اگه تایید نکنی بدجور ازت ناراحت می شم .شکلک
سلام
محمد میگم اگه من یه فیلم آموزشی درست کنم باهاش یکی از قالبای داخل پنل رزبلاگ و ترجمه کنم و بعد برات بفرستم از پنل کاربریم تایید می کنی ؟
پاسخ : بله می تونی بفرستی از طریق پنل منم بررسی می کنم اگه به درد بخور بود هزینه مسابقه رو هم بهت میدم (منظورم جایزه هست. توضیحات رو بخونی متوجه میشی)
[داخل KMP یه دکمه بزرگ هست اسمش space هست]

شکلک

ایول از جوابت خوشم اومد ، واقعا آدم نمیدونه به بعضیها چی بگه!!!شکلک
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــول حرف نداریــــــــــــی
حتما باید فافان باشه؟
پاسخ : منظورت چیه؟
خوب اگه ترجمه قالب رو با این قالب یاد بگیرید می تونید بقیه قالب ها رو هم ترجمه کنید دیگه ...
خیلی سریغ کار میکنی هیچی نفهمیدمشکلک
پاسخ : داخل KMP یه دکمه بزرگ هست اسمش space هست. وقتی اونو میزنی استوپ میشه. می تونی تو اون لحظه بفهمی من چی کار کردم.
با تشکر

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 8
بازدید امروز : 776
بازدید دیروز : 4,064
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 41
بازدید هفته : 776
بازدید ماه : 32,006
بازدید سال : 194,236
بازدید کلی : 14,194,573