Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد رقص نور برای صفحات جداگانه

از اونجایی که امروز هم عید هست هم تولد 00mostafa00 ، گفتم یه کد جالب برای امروز درست کنم که با چند تا تغییر کوچیک توی کد میشه ازش چیزای جالب تری هم در آورد. هر وقت این اتفاق افتاد براتون توی پست جدید اون رو خواهم گذاشت.

عیدتون مبارک و به اونایی هم که تولدشونه تبریک میگیم اینم به عنوان کادوی تولد از من قبول کنن ... :دی

دمو و دریافت کد رقص فلاش های رنگی

(آپدیت سه شنبه 22 مهر 1393)

سلام آقای نسبتا محترم که به کبلاگ من اومدید و هر فحش و توهینی خواستید کردید
ولی هیچ فکر نکردید که من هم ممکنه مثل خودتون خانواده ی من هم توهین بدی کردید من گذشتم ولی امید وارم اصلاح شید طبق قوانین هم اگر من شکایت کنم شما یا باید دو شاهد عاقل و بالغ داشتخ باشید که حرفتون رو ثابت کنند وگرنه به 72ضربه تازیانه محکوم میشید این رو گفتم که هر چی از دهنت در میاد جلوی کسی و هیچ کس نگی
پاسخ : سلام
بابت این موضوع شرمنده ...
پست مربوطه رو مطالعه کنید ...
با تشکر
به یک نفر جهت یاب جهت جهت یابی جهت زندگیم نیازمندم لطفا کمک کنید
شکلک شکلک
پاسخ : به همین جهت ادامه بده با 180 درجه تغییر :دی
با تشکر
برنج هایلی خیلی هم عالی
شکلکشکلک
پاسخ : یه جایی خودتو نشون بده ضرر نداره :دی
با تشکر
به به تولد منو یادت رفت تبریک بگو وگرنه دمپایی میکنم تو اون حلقت :دی
پاسخ : ببخشید شما؟ :دی
پیشاپیش مبارک :دی
با تشکر
زشت تر شد که... :|
پاسخ : حالا هر چی :دی
\"
پاسخ : بستگی به حس و حال اون موقعم داره :دی
با تشکر
\"

... و ایضا شام شب قبلش! شکلک
اگه توی جاوا اسکریپت Math.random وجود نداشت به این باحالی نمیشد شکلک
پاسخ : می تونم تابعی بنویسم که نیازی به Math.random نباشه.
با تشکر
خووووبه
تولد ماهم از این چیزا میدین ؟
پاسخ : بستگی به حس و حال اون موقعم داره :دی
با تشکر
---------------------------------------------------
خخخخ
پاسخ : وات؟
با تشکر
---------------------------------------------------
کیلووات

با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 4
بازدید امروز : 553
بازدید دیروز : 4,064
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 41
بازدید هفته : 553
بازدید ماه : 31,783
بازدید سال : 194,013
بازدید کلی : 14,194,350